10/5/15

Γιαουρτόπιτα





Το καλοκαίρι έφτασε για τα καλά μα μέσα στην τρεχάλα μου δυσκολεύομαι να το συνειδητοποιήσω.
Θα σας ευχηθώ καλές βόλτες, ανοιχτές καρδιές και θα σας προτείνω μια πανεύκολη πιτούλα για να πάρετε μαζί σας στο μαγικό ταπεράκι.
Το Captain Cook πλέον ανανεώνεται σπανίως, μα κρύβει μέσα του μια απο τις σημαντικότερες περιόδους της ζωής μας..... της ζωής μας που άλλαξε, των ανθρώπων που αλλάζουν. 

Μένουν πάνω απο 500 συνταγές κ άλλα που μπορείτε να βρείτε στην βάση του, θα βρίσκεται πάντα εδώ και εγώ όποτε είναι δυνατόν θα σας το θυμίζω!
Να είστε και να περνάτε πάντα καλά!

Υλικά

1 πακέτο χωριάτικο φύλλο ή 10 σπιτικά χωριάτικα φύλλα
1/2 κούπα λάδι για το άλειμμα των φύλλων
400 γρ γιαούρτι στραγγιστό
3 αυγά
300 γρ τριμμένη φέτα
3 κουταλιές της σούπας τριμμένη παρμεζάνα
Αλάτι - Πιπέρι
1 αυγό χτυπημένο με λίγο γάλα για να καλύψουμε την πίτα στο τέλος

Διαδικασία

Χρησιμοποιώντας ένα μπολ, χτυπάμε τα 3 αυγά, προσθέτουμε το γιαούρτι, την φέτα, την παρμεζάνα, αλάτι (όχι πολύ), πιπέρι.
Προθερμαίνουμε τον φούρνο μας στους 200 βαθμούς (θα τον χαμηλώσουμε αμέσως μόλις βάλουμε την πίτα στον φούρνο)  και λαδώνουμε καλά το ταψάκι μας.
Ξεκινάμε βάζοντας ενα φύλλο στο ταψί, τσαλακώνοντας το όπου χρειάζεται για να έρθουν οι άκρες του ακριβώς στο ταψί. Λαδώνουμε και προσθέτουμε άλλα δυο φύλλα λαδώνοντας μεταξύ τους.
Προσθέτουμε το 1/3 της γέμισης, σκεπάζουμε με άλλα δυο φύλλα, λαδώνοντας μεταξύ τους, πάλι απλώνουμε 1/3 απο την αρχική γέμιση, σκεπάζουμε με δύο φύλλα λαδώνοντας μεταξύ τους, την υπόλοιπη γέμιση και τα υπόλοιπα φύλλα, πάντα λαδώνοντας τα.
Χτυπάμε ενα αυγό με λίγο νεράκι σε ενα φλιτζανάκι και αλείφουμε την πίτα με το χτυπημένο αυγό. 
Κόβουμε την πίτα σε κομμάτια και ψήνουμε την πίτα στους 180 βαθμούς για 45 - 50 λεπτά ή μέχρι να φουσκώσει και να ροδοκοκκινίσει καλά.




28 σχόλια:

  1. Χρονια πολλα Ερη!! Δεν ξεχασαμε το captain cook, αλλα κι εσυ περνα συχνοτερα απο εδω!!! Χρονια πολλα λοιπον! Υπεροχη η πιτα σου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γλυκιά μου Χρυσαυγή, οι βόλτες στην blogoγειτονιά δεν κόβονται, τα σχόλια σπανίζουν λόγω έλλειψης χρόνου.
      Φιλιά πολλά, keep in touch!

      Διαγραφή
  2. Χρόνια Πολλά!!
    Εύχομαι η ζωή σας να είναι όμορφη με Αγάπη και Υγεία κι εμείς πάντα θα ψάχνουμε τις όμορφες συνταγές σου, δεν σε ξεχνάμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ξανθή μου σ'ευχαριστώ, το ίδιο εύχομαι κ εγώ για σένα και την οικογένεια σου, εμείς δεν χανόμαστε!

      Διαγραφή
  3. Ωραία η πιτούλα!
    Να είναι οι αλλαγές όλες για καλό! Να περνάτε καλά και να είστε ευτυχισμένοι :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαράκι μου αγαπημένο σευχαριστώ πολύ για τις ευχές, δυστυχώς αυτό το καλοκαίρι εγώ δεν θα κατέβω Ελλάδα (θα κατέβουν όμως οι άντρες μου), δεν έρχεσαι εσύ κατα την Καναδία??
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
    2. αααχ μακάρι! Που θα πάει θα γίνει κι αυτό ;)

      Διαγραφή
    3. Ε ναι πρέπει! 😊

      Διαγραφή
  4. Εννοείται ότι δεν σε ξεχνάμε. Εύχομαι να περνάτε καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νοτούλα μου σευχαριστώ! Φιλιά πολλά, σε παρακολουθώ!

      Διαγραφή
  5. Ναι ναι, να μας το θυμίζεις όποτε προλαβαίνεις και μπορείς γιατί σ' αγαπάμε βρε κορίτσι!
    Και σένα και τις φοβερές συνταγές σου!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ το σκίσαμε το ποστ, ρε συ Ερμιονάκι μου, εγώ να δεις πως σας αγαπάω όλους! ΟΛΟΥΣ!
      Θα τα λέμε, Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  6. Ανώνυμος11/5/15, 5:47 μ.μ.

    Πολύ εύκολη και νόστιμη συνταγή. Το γάλα που αναφέρεται στη συνταγή για το τέλος πότε το βάζουμε;
    Νίκη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ για το μήνυμα, σε αυτη την πίτα δεν χρειάζεται το γάλα στο τέλος (τεχνική που γίνεται στην Θρακιώτικη Γιαουρτόπιτα) γιατί το γιαούρτι με τα αυγά είναι αρκετά και η γέμιση μοιράζεται στα φύλλα και δεν μπαίνει όλη στην μέση. Διόρθωσα τα υλικά στη συνταγή, σας ζητώ συγνώμη για το λάθος και ευχαριστώ για την ερώτηση!

      Διαγραφή
  7. Πολύ ωραία η τυρόπιτα με το γιαούρτι, πάντα θα περιμένουμε με αγάπη τις συνταγές σου!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Χρόνια πολλά Έρη μου, τα πάντα ρει έλεγε ο Ηράκλειτος.... Έτσι αλλάζουν πολλά στη ζωή μας και μπαίνουν νέες προτεραιότητες..... Όμως το Captain Cook είναι τόσο πλούσιο σε ύλη...... Πάντα βρίσκουμε κάτι που θέλουμε να φτιάξουμε. Η γιαουρτόπιτα μ' αρέσει όπως την έφτιαξες. Ερώτηση και δική μου όπως και της Νίκης πιο πάνω. Το γάλα το ρίχνεις από πάνω αφού χαράξεις την πίτα σε κομμάτια???
    Να είσαι/είστε πάντα καλά!!!! Όλα να σας έρθουν όπως επιθυμείτε κι ονειρεύεστε!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου αγαπημένη, σευχαριστώ πολύ, εμείς δεν χανόμαστε, πότε έρχεσαι είπαμε? χαχα, έλα να δεις και το καλοκαίρι μας <3
      Λοιπόν για το γάλα στα υλικά, απο λάθος μπήκε γιατί αυτή η συνταγή έχει την βάση της στην Θρακιώτικη Γιαουρτόπιτα που θα την βρεις στο blog και εκεί μπαίνει αλλά για άλλο λόγο (βλέπε απάντηση στην Νίκη) :)
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  9. Γεια σου γλυκό μου κοριτσάκι, σε σκέφτομαι συχνά και αναρωτιόμουν τι να μας ετοιμάζεις άραγε.....πάντως δεν σε ξεχνώ, από εσένα γνώρισα πολλές φίλες και σε ευχαριστώ πολύ!
    Να είστε καλά να περνάτε πολύ όμορφα, να είστε αγαπημένοι και ευτυχισμένοι!!! Πολλά πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Χρόνια πολλά Έρη μου!
    Πανέμορφη η πιτούλα, θα την κάνω!
    Εύχομαι να είσαι καλά κι ευτυχισμένη!
    Πολλά φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. To blog σου όντως περιέχει μία τεράστια βάση συνταγών για ό,τι ψάχνει κανείς. Τη λίστα συνταγών σου έτσι όμορφα που την έχεις οργανωμένη και ταξινομημένη σε ομάδες, την έχω προτείνει ήδη σε φίλες και γνωστές. Να περνάς όμορφα! Και να γράφεις όποτε μπορείς. Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καταπληκτικο Site!! εχω και εγω ενα blog ου αφορα της ομορφιες της Μεσσηνιας ! θα χαρω πολυ να μπειτε και γιατι οχι να σχολιασετε κιολας! http://www.messinia1234.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Να είχα ενα κομμάτι τώρα!

    http://beautyfollower.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Χαίρομαι να διαβάζω τα σχόλια σας,, πολύ πολύ!

ShareThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...