Αυγά μάτια με λαχανικά και σάλτσα φέτας στον φούρνο




Hellooo!!! Τι κάνετε? Εγώ δεν ξέρω γιατί, δεν έχω κανέναν συγκεκριμένο λόγο δηλαδή αλλά είμαι πολύ στα πάνω μου.. Ειναι και ότι ανακάλυψα το pinterest ( αργά το ξέρω) και έχω χαθεί μέσα σε αυτη τη σελίδα.. Εδώ και μια εβδομάδα, έχω φέρει το σπίτι μου άνω κάτω, έχω διακοσμήσει δωμάτια, έχω μεταλλάξει υλικά που τα κρατούσα και καθόταν μέσα σε κουτιά.. Σας το λέω πρέπει να μπείτε και να φτιάξετε τον λογαριασμό σας σε αυτην την σελίδα μέσα στην οποία φτιάχνετε pinboards με πράγματα που σας ενδιαφέρουν.. Βλέπετε τους πίνακες των άλλων χρηστών και διαλέγετε τα πράγματα που σας αρέσουν, σας εμπνέουν ή απλά σας φτιάχνουν την μέρα. Οι κατηγορίες ειναι πολλές, διακόσμηση σπιτιού, ομορφιά, συνταγές, χειροτεχνίες, παιχνίδια και κατασκευές που μπορείτε να κάνετε με το παιδι, κηπουρική και χίλια μυρια άλλα! Ειμαι ενθουσιασμένη σας λέω! Πρέπει να μπείτε! Οποιος θέλει πρόσκληση, μπορεί να μου στείλει ενα mail με το email του για να του στείλω πρόσκληση. Για να καταλάβετε περι τινος πρόκειται, δείτε τους δικούς μου πίνακες, με πράγματα που με ενδιαφέρουν (δεν θέλω γελάκια) και αποφασίστε! Μπορείτε να δείτε τον πίνακα μου εδώ!  Πάντα πίστευα ότι οι πραγματικά δημιουργικοί άνθρωποι έχουν την ανάγκη να μοιραστούν τα πράγματα που φτιάχνουν. Και αυτο το site έρχεται να επιβεβαιώσει την σκέψη μου..
Πάμε τώρα στην πανεύκολη συνταγή για σήμερα, τέλεια για να χρησιμοποιήσουμε γενικά λαχανικά που μας έχουν μείνει στο ψυγείο ή για να την φτιάξουμε ενα βράδυ που δεν έχουμε μαγειρέψει κάτι απο πριν.
Η συνταγή είναι της Μυρσίνης Λαμπράκη και μοιάζει με την Ανοιχτή ψευτόπιτα που φτιάξαμε πέρσι.


Υλικά


4 φλιτζάνια του τσαγιού μπρόκολο, κουνουπίδι κτλ
12 ντοματίνια
1-2 φέτες ψωμί σε κομμάτια
4 αυγά
1 φλιτζάνι του τσαγιού φέτα σκληρή θρυμματισμένη
1 φλιτζάνι του τσαγιού γιαούρτι
5-6 κουταλιές της σούπας ελαιόλαδο
1/2 κουταλάκι ρίγανη
Αλατι - Πιπέρι


Διαδικασία


Ρίχνουμε τα λαχανικά σε αλατισμένο νερό που βράζει και τα βράζουμε 8 λεπτά σε δυνατή φωτιά. Τα βγάζουμε με τρυπητή κουτάλα και τα μεταφέρουμε σε ευρύχωρο λαδωμένο ταψί. Προθερμαίνουμε τον φουρνο στους 180 βαθμούς.
Προσθέτουμε στο ταψί τα ντοματίνια, το ψωμί και σπάμε προσεχτικά τα αυγά σε σημεία που δεν εχουμε βάλει λαχανικά. Ανακατευουμε την φέτα με το γιαούρτι και απλώνουμε το μείγμα πάνω στα λαχανικά και όχι στα αυγά.  Περιχύνουμε με το ελαιόλαδο, αλατοπιπερώνουμε, προσθέτουμε την ρίγανη.


 Ψηνουμε για 10-12 λεπτά. Σερβίρουμε με μια τηγανιά πατάτες!


Καλή όρεξη!!